Cultura Emocional de Centre

La Cultura Emocional de Centre té com a objectiu cultivar maneres de ser i estar al centre que vetllin pel benestar emocional de tota la comunitat educativa així com que eduquin transversalment a l’infant per capacitar-lo per viure amb major recursos emocionals i resiliencia, i construir una vida satisfactòria i feliç.

educació emocional escoles pel benestar

En espais col·lectius, com els centres educatius, és important que part de la nostra mirada vagi dirigida de manera conscient i compromesa al benestar emocional de totes i tots. A identificar com estem, què necessitem, i què ens està faltant per poder viure amb més benestar el nostre dia a dia.

D’aquesta manera aconseguim crear un clima emocional sensible i empàtic, positiu i de benestar; i prenem decisions estructurals aliniades amb la cura de les persones i del seu benestar.

profesores felices Escoles pel benestar
Mireia Cabero
CEO de Cultura Emocional Pública

Treballem junts pel vostre projecte d'escola