Vés al contingut

Formació emocional per al professorat

Desenvolupament de competències emocionals

Profesores formación educación emocional

Una formació de 15 hores que desenvolupa les 5 competències emocionals del docent i facilita el desenvolupament emocional de l’alumnat.

Quines competències desenvolupa el programa?

Són les 5 que estableix el GROP (Grup de Recerca de Psicopedagogia) de la UB i que suposen els 5 mòduls de la formació:

• Consciència emocional
  • Regulació emocional
  • Autonomia emocional
  • Competència social
  • Competències de vida i benestar

Lideratge i benestar emocional

bienesstar emocional

Programa de Lideratge i Benestar Emocional  a mida de l’equip docent i directiu i de les necessitats específiques del vostre centre educatiu.

L’aprenentatge és possible amb persones que eduquen des del seu autolideratge emocional.

Ens adaptem a la durada i número de sessions per a l’equip educador que sol·liciteu.

Primer, l'equip docent

gestión emocional en el aula
profesor modelo de gestión emocional escoles pel benestar

Beneficis per a l’equip mestres i professorat:

• Facilita el propi autoconeixement i gestió emocional.
  • Proporciona recursos d’afrontament i de prevenció de l’estrès, depressió, conflictes, burnout, etc.
  •  Promociona el seu benestar emocional, entusiasme, autoestima, etc.
  •  Fa possible ser un model de referència per als nens i nenes i per poder desenvolupar-hi les seves competències emocionals.
  • Acompanya els mestres i les mestres en el seu desenvolupament professional: els proporciona recursos per dissenyar, implementar i avaluar intervencions per al desenvolupament de competències emocionals de l’alumnat.
  • Estableix relacions positives entre els integrants de la comunitat educativa i per ser generadors d’un clima emocional positiu.
  • És facilitador de l’aprenentatge dels nens i nenes.